Spring naar de inhoud

Beknopt

De essentie.

Leestijd 5 min.

Kantoor offis?

Wat : offis is een bedrijvencentrum. 

Ligging : 2610 Antwerpen, Kernenergiestraat 19. Dit is vlakbij autosnelweg E19 en A12 ; IKEA en MediaMarkt. Parkeerplaats vlakbij.

Ondernemingsnummer 0753.367.821.

Rechtsvorm : natuurlijk persoon Kris Beyers (49 jaar) – rijksregisternummer 73.03.31-213.23.

Actueel : bekijk de nieuwste updates van kantoor offis op Google.

Beoordelingen door klanten

Ik ga altijd voor uiterst tevreden klanten. Daarom bijna altijd 5 sterren.

offis
5.0
Based on 27 reviews
powered by Google
Sofiane El hajjioui
Sofiane El hajjioui
12:44 18 Apr 22
Voor topservice moete bij kris zijn! Zelfs op feestdagen.
Alexander Strobbe
Alexander Strobbe
10:59 07 Apr 22
Offis is professioneel, communicatief en ideaal voor remote companies. Bestuurder Kris is steeds beschikbaar en adviseert en delivert perfect!
Adri Stebleckis
Adri Stebleckis
13:35 12 Mar 22
Top lokatie uitstekend en snelle behandeling A+++
See All Reviews
js_loader

Preventiemaatregelen

Wat krijgt u van kantoor offis?

AANBOD – fysiek.

U krijgt :

  • een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie
  • toegang tot de meetingroom – na reservatie bij offis-manager Kris Beyers
  • een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand)
  • stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

 

AANBOD – diensten.

U kan hier de zetel voor uw vennootschap vestigen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

 

AANBOD – dienst volmacht, bestuurder, vertegenwoordiger, lasthebber.

U kan offis-manager Kris Beyers aanstellen als gevolmachtigde om uw zaken in België te laten regelen. U kan Kris Beyers ook aanstellen als lokaal bestuurder, vertegenwoordiger of lasthebber die uw buitenlandse vernootschap tegenover derden kan verbinden.


Uw goederen zijn verzekerd.

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

Voor wie?

  • voor de starter
  • voor een rechtspersoon die een rustige werkplek wil
  • voor de ondernemer die privé- en zakelijk adres wil scheiden 
  • voor een buitenlands bedrijf dat een adres wenst voor het openen van een filiaal, een bijhuis of een buitenlandse vennootschap met vestigingseenheid
  • for the Remote Entrepreneur and Digital Nomad.
 

Tenzij u een privékantoor heeft, enkel voor een rechtspersoon die meer uit kantoor werkt dan in, want u deelt uw bureautafel met twee medegebruikers.

Waarom kiezen voor offis?

offis onderscheidt zich van alle Vlaamse bedrijvencentra door het aanbieden van – aan de helft van de normale prijs elders – van uw werkplek24/7 toegankelijk – met vaste bureautafel, inclusief adres statutaire zetel fiscaal domicilie

U kan dit enkel geloven als u weet:

  • offis huurt geen duur kantoorgebouw op toplocatie
  • er is geen loonkost
  • de winstprognose is laag
  • de administratie en fiscaliteit is goed georganiseerd
  • Antwerps offis-bestuurder Kris Beyers arrangeert zelf de service #1. 


U krijgt alle voordelen met excellente service aan een vlijmscherpe prijs van 92 euro per maand, zonder verborgen kosten. 

Prijs?

  • Prijs deelkantoor zonder btw:
      • 92 euro per maand, maandelijks opzegbaar
      • 920 euro per jaar, jaarlijks opzegbaar.
  • Prijs privékantoor zonder btw: 
      • 400 euro per maand, maandelijks opzegbaar


Waarborg: 3 maanden.

Uw post doorsturen of mailen: 10 euro per maand.

Hoe klant worden?

Neem vrijblijvend contact op voor een kennismakingsgesprek via telefoon, of vertrouwelijk ter plaatse. 

Stel je vraag of bel

Vrijblijvend je vraag stellen.

    Vrijblijvend advies?
    Bel

    0487 27 10 10

    7/7: 8-20 uur

    Ja, ik wil gebeld worden

    Reactie binnen de 24 uur

    Kantoorruimte met zetel en fiscaal domicilie in Brussel en Antwerpen