Beknopt
De essentie.
Leestijd 5 min.
Kantoor OFFIS?
Wat: OFFIS is een erkend bedrijvencentrum in België.
Antwerpse vestiging: 2610 Antwerpen, Kernenergiestraat 19. Dit is vlak bij autosnelweg E19 en A12 ; IKEA en MediaMarkt. Parkeerplaats vlakbij → Parkeertarief is € 0 (nul).
Ondernemingsnummer: 1006.426.468.
Rechtsvorm: besloten vennootschap met bestuurder Kris Beyers (51 jaar) – rijksregisternummer 73.03.31-213.23.
Actueel: bekijk de nieuwste updates van kantoor OFFIS op Google.
Beoordelingen door klanten
Ik zorg altijd voor een uitstekende klantenservice. Het is dan ook bijna altijd 5 sterren waard.
De overheid erkent OFFIS
De FOD Economie heeft OFFIS geregistreerd als dienstverlener aan vennootschappen. OFFIS moet dus wettelijke preventiemaatregelen nemen tegen het witwassen van geld en financiering van terrorisme.
GEOPUNT is een officiële website van de Vlaamse overheid. GEOPUNT brengt op haar website maatschappelijk relevante geografische gegevens en diensten. GEOPUNT publiceert over OFFIS als een businesscenter met een oppervlakte van 1 738,47 m².
Het Vlaams Agentschap Innoveren & Ondernemen (VLAIO) publiceert in haar brochure OFFIS als ‘een professionele werklocatie voor uw (startend) bedrijf’.
Wat krijgt u van kantoor OFFIS?
Dit is wat u krijgt:
→ Kantoorruimte met een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie
→ Na reservering bij OFFIS-manager Kris Beyers toegang tot de meetingroom.
→ Post kan worden opgehaald in een brievenbus in het OFFIS-gebouw, of uw post wordt doorgestuurd via Bpost of per mail (ingescand)
→ De werkplek moet stil zijn, want er mag niet worden gesproken.
DIENST 1 – DE ZETEL VAN UW VENNOOTSCHAP
OFFIS respecteert de wetgeving inzake het fiscaal domicilie. OFFIS is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.
De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscaal domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.
U krijgt daarom bij kantoor OFFIS:
→ een vaste werkplek, tot 24/7 toegankelijk
→ een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
→ een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor OFFIS.
DIENST 2 – VERHUIS VAN ALLE ZAKELIJKE ADRESSEN
OFFIS stelt de akte wijziging statutaire zetel op, legt deze neer bij de ondernemingsrechtbank en volgt de adreswijziging op tot alle adressen succesvol zijn verhuisd. Prijs 262,60 euro, incl. 196,75 euro publicatiekosten Belgisch Staatsblad. Overeenkomst wijziging zakelijke adressen.
DIENST 3 – POST SERVICE OP MAAT
→ Een gewone en aangetekende brief of pakje? OFFIS neemt voor u aan. U haalt uw brief of pakje zelf op op Kantoor OFFIS, of het wordt doorgestuurd: gescand in pdf, of gesloten doorgestuurd aan een adres in België, Europa of wereldwijd.
→ Kentekenplaat voortuig? OFFIS neemt het voor u aan. U betaalt OFFIS enkel de kost die OFFIS heeft betaald aan de postbode. Naar Post Service.
U kunt OFFIS-manager Kris Beyers aanstellen als gevolmachtigde om uw zaken in België te laten regelen. U kunt Kris Beyers ook aanstellen als lokaal bestuurder, vertegenwoordiger of lasthebber die uw buitenlandse vennootschap tegenover derden kan verbinden.
Uw goederen in het OFFIS-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft OFFIS een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.
Voor wie?
- voor de starter
- voor een rechtspersoon die een rustige werkplek wil
- voor de ondernemer die privé- en zakelijk adres wil scheiden
- voor een buitenlands bedrijf dat een adres wenst voor het openen van een filiaal, een bijhuis of een buitenlandse vennootschap met vestigingseenheid
- for the Remote Entrepreneur and Digital Nomad.
Tenzij u een privékantoor heeft, enkel voor een rechtspersoon die meer uit kantoor werkt dan in, want u deelt uw bureautafel met twee medegebruikers.
Waarom kiezen voor OFFIS?
OFFIS onderscheidt zich van alle Vlaamse bedrijvencentra door het aanbieden van – aan de helft van de normale prijs elders – van uw werkplek – 6 tot 22 uur toegankelijk – met vaste bureautafel, inclusief adres statutaire zetel & fiscaal domicilie.
U kan dit enkel geloven als u weet:
- OFFIS huurt geen duur kantoorgebouw op toplocatie
- er is geen loonkost
- de winstprognose is laag
- de administratie en fiscaliteit is goed georganiseerd
- Antwerps OFFIS-bestuurder Kris Beyers arrangeert zelf de service #1.
U krijgt alle voordelen met excellente service aan een vlijmscherpe prijs van 104 euro per maand, zonder verborgen kosten.
Prijs?
- Prijs deelkantoor zonder btw:
- Vanaf 104 tot 255 euro per maand, maandelijks opzegbaar
- Vanaf 1 040 tot 2 550 euro per jaar, jaarlijks opzegbaar (2 maanden gratis).
- Je betaalt 87 euro per maand als je 1 040 euro vooraf betaalt.
- Je betaalt 78 euro per maand als je 1 872 euro vooraf betaalt.
- Je betaalt 69 euro per maand als je 2 484 euro vooraf betaalt.
- Prijs privékantoor zonder btw:
- 459 euro per maand, maandelijks opzegbaar
- 4 590 euro per jaar, jaarlijks opzegbaar (2 maanden gratis).
Waarborg: 3 maanden.
Uw post doorsturen of mailen: 11 euro per maand.
Hoe klant worden?
Boek vrijblijvend een afspraak voor een kennismakingsgesprek: telefonisch, online of offline.