Beknopt

De essentie.

Leestijd 5 min.

Kantoor offis?

offis is een bedrijvencentrum in 2610 Antwerpen, Kernenergiestraat 19, vlakbij A12, IKEA, MediaMarkt …

Ondernemingsnummer 0753.367.821.

Rechtsvorm. Natuurlijk persoon Kris Beyers (48 jaar) – rijksregisternummer 73.03.31-213.23.

Bekijk de nieuwste updates van kantoor offis op Google.

Beoordelingen door klanten

offis
5.0
Based on 12 reviews
powered by Google
Serenity - Group
Serenity - Group
23:30 30 Sep 21
Na contact opgenomen te hebben met Kris hebben we een afspraak gemaakt en verder alles afgehandeld op 1 dag tijd. Alles correct en netjes.Mooi gerenoveerd pand met nieuwe bureaus en kasten. Alles aanwezig wat er aanwezig moet zijn op een bureau. Internet, printer, schrijfgerief, etcetera...Kortom, zeer goede ervaring. Dank u wel, Kris!
Boss Premium
Boss Premium
13:51 05 Sep 21
Goeie service, vriendelijke eigenaar, gezellige Office, alle brieven worden op tijd gestuurd 100 % tevreden.Premium Logistics.
Podia Publishing
Podia Publishing
07:34 27 Aug 21
Aanrader voor wie op zoek is naar een shared of virtual office in regio Antwerpen. Kris antwoordt en reageert bliksemsnel. Vertrouwelijk en met kennis van zaken. Het gekregen voorstel was op maat aangepast en de prijszetting was zeer concurrentieel. Top service.
See All Reviews
js_loader

Preventiemaatregelen

Wat krijgt u van kantoor offis?

krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.


U krijgt ook een
afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

Voor wie?

  • voor de starter
  • voor een rechtspersoon die een rustige werkplek wil
  • voor de ondernemer die privé- en zakelijk adres wil scheiden 
  • voor een buitenlands bedrijf dat een adres wenst voor het openen van een filiaal, een bijhuis of een buitenlandse vennootschap met vestigingseenheid.
 

Tenzij u een privékantoor heeft, enkel voor een rechtspersoon die meer uit kantoor werkt dan in, want u deelt uw bureautafel met twee medegebruikers.

Waarom kiezen voor offis?

offis onderscheidt zich van alle Vlaamse bedrijvencentra door het aanbieden van – aan de helft van de normale prijs elders – van uw werkplek24/7 toegankelijk – met vaste bureautafel, inclusief adres statutaire zetel fiscaal domicilie

U kan dit enkel geloven als u weet:

  • offis huurt geen duur kantoorgebouw op toplocatie
  • er is geen loonkost
  • de winstprognose is laag
  • de administratie en fiscaliteit is goed georganiseerd
  • Antwerps offis-bestuurder Kris Beyers arrangeert zelf de service #1. 


U krijgt alle voordelen met excellente service aan een vlijmscherpe prijs van 90 euro per maand, zonder verborgen kosten. 

Prijs?

  • Prijs deelkantoor zonder btw:
      • 92 euro per maand, maandelijks opzegbaar
      • 920 euro per jaar, jaarlijks opzegbaar.
  • Prijs privékantoor zonder btw: 
      • 400 euro per maand, maandelijks opzegbaar


Waarborg: 3 maanden.

Uw post doorsturen of mailen: 10 euro per maand.

Hoe klant worden?

Neem vrijblijvend contact op voor een kennismakingsgesprek via telefoon, of vertrouwelijk ter plaatse. 

Stel je vraag of bel

Vrijblijvend je vraag stellen.