Spring naar de inhoud

Virtueel kantoor huren

Virtueel kantoor huren? Praat met een specialist

Waarom een virtueel kantoor huren? Wij bevinden ons vandaag in een digitale, virtuele wereld! Dit kan vrijwillig of uit behoefte zijn. Vergaderingen worden online georganiseerd, presentaties worden online gestuurd, contracten worden online afgesloten, enzovoort. Waarom zou je dan geen virtueel kantoor huren? Een virtueel kantoor is zonder twijfel een voordelige optie, omdat de kosten aanzienlijk lager zijn dan die van het huren van een fysieke ruimte. Bovendien hoef je niet te wachten tot de beschikbare locatie vrijkomt, zoals bij een fysiek kantoor; een virtueel kantoor is immers altijd direct toegankelijk.

Virtueel kantoor – ook geschikt voor maatschappelijke zetel

Door een virtueel kantoor te huren heb je meteen ook toegang tot een postbusadres in Antwerpen dat heel goed op je visitekaartjes staat. Meteen een extra goede score voor de geloofwaardigheid van je (misschien wel startende) bedrijf en een plus voor je bedrijfsimago als je een goede keuze maakt.

Je kunt het adres ook meteen gebruiken als je maatschappelijke zetel. Het is niet verboden om je maatschappelijke zetel te vestigen op een postbusadres. In werkelijkheid wordt je maatschappelijke zetel dan ingeschreven op het adres van het gebouw waar de postbus zich bevindt. Op deze manier heb je trouwens meteen ook dé oplossing om je bedrijf of organisatie snel operationeel te krijgen.

Virtueel kantoor is ongeschikt als fiscaal domicilie

Er zijn natuurlijk wel enkele zaken waarmee je rekening moet houden. Fiscaal controles kunnen bijvoorbeeld enkel plaatsvinden op een fysiek adres. Het is daarom essentieel om je te laten ondersteunen door een verhuurbedrijf met de benodigde expertise.

Je profiteert ook van een aantal zakelijke functies. Dit maakt het makkelijk om op afstand te werken. In Antwerpen kun je een virtueel kantoor huren op de manier die je zelf wilt. Kies je enkel voor de basis in de vorm van een virtueel zakenadres, of kies je direct voor een uitgebreidere overeenkomst? Je kunt uitbreiden met een telefoonlijn en een receptioniste die jouw oproepen beantwoordt. Zo hebben jouw klanten altijd de garantie dat je beschikbaar bent, zelfs wanneer je zelf onderweg bent. Het uitbreiden kan ook met de toegang tot diverse vergaderlocaties, coworking kantoren en noem maar op.

Virtueel? Wat met je post?

Het pakket dat voor je bedrijf geschikt is, kan volledig op maat van je behoeften en budget bepaald worden. Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen contact met je op voor het perfecte virtuele kantoorpakket.

Een virtueel kantoor huren heeft natuurlijk tal van voordelen. Je verliest geen tijd aan woon-werkverkeer, kunt rekenen op een hogere productiviteit, draagt bij aan het verminderen van de ecologische voetafdruk en geniet van veel flexibiliteit.

Kies voor een specialist

Duidelijk is wel dat er van alles komt kijken bij een virtueel kantoor huren. Kies dus niet zomaar in het wilde weg, maar laat je professioneel bijstaan.

Virtueel kantoor huren? Neem contact met ons op via onderstaande contactformulier voor een antwoord op al jouw vragen rond een virtueel kantoor huren. Dan is dat alvast een zorg minder en kun je je focussen op jouw corebusiness.

virtueel kantoor huren Antwerpen
OFFIS heeft geen virtueel kantoor. 24/7 toegang tot je reële kantoor.